Luna d sign

Malin som gör alla Lunafigurer skriver såhär om sig själv och figurerna :

"Alla Lunafigurer är handsydda av mig personligen. Jag använder mig aldrig av några mönster när jag skapar dem utan de växer fram och får sin personlighet under arbetets gång.
Eftersom jag inte använder några mönster finns det ingen figur som ser ut som den andra. Alla är unika på sitt sätt.

Den första figuren jag sydde (Filibert) baserades på hand- och sockdjur som jag hittade i en bok. Efter det har allting bara utvecklats åt det håll jag tycker är roligast - det lite galna hållet!
Jag använder mig av vantar och strumpor som bas till figurerna. Allt material är nytt och oanvänt.Dekorationerna varierar från broderier, lappar till knappar, pärlor och paljetter.De figurer som har knappar, pärlor och paljetter rekomenderas inte för små barn.
Alla figurer har sin egen personlighet så titta in under fliken "Lunas Värld" så får du en presentation av alla figurerna som kommit till världen hittills."

 

 

Permalink Alla som hjälper till Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback